W ostrowieckim Inspektoracie ZUS od poniedziałku 20 lipca przyjmowanie klientów odbywa się z wyłączeniem strefy bezpośredniej obsługi. W związku z tym, iż u jednego z pracowników, który przebywał na kwarantannie potwierdzono dodatni wynik na Covid-19 przyjmowanie dokumentów i wniosków możliwe jest (jak we wcześniejszym okresie) poprzez składanie ich do specjalnie przygotowanych skrzynek podawczych.
Złożone dokumenty zostaną zarejestrowane i przekazane do odpowiednich wydziałów. W przypadku konieczności otrzymania od ZUS na przykład zaświadczenia, zostanie ono wysłane pocztą.
- Zachęcamy wszystkich naszych klientów do kontaktu elektronicznego poprzez portal PUE ZUS, lub telefonicznego pod numerem telefonu 41 263 37 13. W przypadku konieczności bezpośredniej obsługi nasi klienci proszeni są o kontakt z dowolną jednostką ZUS najbliżej mamy Inspektoraty w Opatowie i Starachowicach - informuje rzecznik prasowy Paweł Szkalej.
Koronawirus w regionie. Najważniejsze informacje
Ważne telefony: Koronawirus w Świętokrzyskiem. Gdzie dzwonić po pomoc i informacje? Ważne telefony
Jakie są objawy i jak się chronić? Zobaczcie
Zobacz też, jak prawidłowo myć ręce:
Sprawdź mapę zakażeń w Świętokrzyskiem:
Koronawirus w Świętokrzyskiem. Aktualna mapa i liczba zarażeń, śmierci i ozdrowień w powiatach [INFOGRAFIKA]
Grupę krwi u człowieka można zmienić, to przełom!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?