Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Koronawirus w ostrowieckim ZUS-ie. Zmiana trybu obsługi klienta

Marzena Smoręda
Marzena Smoręda
Archiwum
W ostrowieckim Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych znów zmieniono tryb obsługi klientów. Dokumenty trzeba wrzucać do skrzynek.

W ostrowieckim Inspektoracie ZUS od poniedziałku 20 lipca przyjmowanie klientów odbywa się z wyłączeniem strefy bezpośredniej obsługi. W związku z tym, iż u jednego z pracowników, który przebywał na kwarantannie potwierdzono dodatni wynik na Covid-19 przyjmowanie dokumentów i wniosków możliwe jest (jak we wcześniejszym okresie) poprzez składanie ich do specjalnie przygotowanych skrzynek podawczych.

Złożone dokumenty zostaną zarejestrowane i przekazane do odpowiednich wydziałów. W przypadku konieczności otrzymania od ZUS na przykład zaświadczenia, zostanie ono wysłane pocztą.

- Zachęcamy wszystkich naszych klientów do kontaktu elektronicznego poprzez portal PUE ZUS, lub telefonicznego pod numerem telefonu 41 263 37 13. W przypadku konieczności bezpośredniej obsługi nasi klienci proszeni są o kontakt z dowolną jednostką ZUS najbliżej mamy Inspektoraty w Opatowie i Starachowicach - informuje rzecznik prasowy Paweł Szkalej.

od 7 lat
Wideo

Jakie są najczęstsze przyczyny biegunki u dorosłych?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Koronawirus w ostrowieckim ZUS-ie. Zmiana trybu obsługi klienta - Echo Dnia Świętokrzyskie

Wróć na ostrowiecswietokrzyski.naszemiasto.pl Nasze Miasto