Zakład Ubezpieczeń Społecznych potwierdza, że od poniedziałku, 20 lipca bezpośrednia obsługa klientów w siedzibie Inspektoratu ZUS w Ostrowcu Świętokrzyskim jest niedostępna.
Związane jest to z potwierdzeniem zakażenia koronawirusem u jednego z pracowników, który przebywał na kwarantannie.
Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć na stanowisku dziennika podawczego albo bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnych skrzynek („Skrzynka na dokumenty”, „Wnioski przedsiębiorców – Tarcza Antykryzysowa”).
Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w Oddziale ZUS w Kielcach i podległych mu jednostkach terenowych, z wyłączeniem ostrowieckiego.
Zobacz także:Koronawirus w Świętokrzyskiem [RAPORT NA BIEŻĄCO]
Koronawirus w regionie. Najważniejsze informacje
Ważne telefony: Koronawirus w Świętokrzyskiem. Gdzie dzwonić po pomoc i informacje? Ważne telefony
Jakie są objawy i jak się chronić? Zobaczcie
Zobacz też, jak prawidłowo myć ręce:
Sprawdź mapę zakażeń w Świętokrzyskiem:
Koronawirus w Świętokrzyskiem. Aktualna mapa i liczba zarażeń, śmierci i ozdrowień w powiatach [INFOGRAFIKA]
Protest w obronie Parku Śląskiego i drzew w Chorzowie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?